فوری| درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ابقا شد؛ آخوندی رییس جدید هیات مدیره

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:36
هیات مدیره جدید پرسپولیس نخستین نشست خود را امشب (یک‌شنبه) برگزار کرد و بنا بر تصمیم‌های اخذ شده، ضمن ابقای مدیرعامل، رییس جدید هیات مدیره را معرفی کرد.

 هیات مدیره جدید شرکت، امشب با حضور هر پنج عضو خود در محل ساختمان مرکزی باشگاه تشکیل جلسه داد. در گروه مدیریتی جدید پرسپولیس پیمان حدادی از هیات مدیره قبلی باشگاه به فعالیت خود ادامه داد و محمد آخوندی نیز سابقه حضور در هیات مدیره‌های پیشین باشگاه را دارد.

با تصمیم هیات مدیره، محمد آخوندی به عنوان رییس جدید هیات مدیره انتخاب شد. احد میرزایی که سوابق و تجارب ورزشی و اقتصادی در کارنامه دارد، نیز به عنوان نایب رییس هیات مدیره برگزیده شد. همچنین هیات مدیره با رضایت از عملکرد رضا درویش، ایشان را در سمت مدیرعامل باشگاه ابقا نمود.

پیش از این‌ نیز کنسرسیوم بانکی، با تقدیر از عملکرد مدیرعامل پرسپولیس، بر ادامه فعالیت وی تاکید کرده بود. هیات مدیره همچنین درویش را به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین از زحمات آقایان حسین شهریاری رییس و مجید پوراحمدی و محمد دلبری و حسین خبیری اعضای پیشین هیات مدیره قدردانی کرد.

در همین رابطه می خوانید: رونمایی رسمی از اعضای جدید هیات‌مدیره پرسپولیس

فوری| درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ابقا شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.