عبدی: اگر تماشاگر داشتیم حتماً نتیجه متفاوت بود/ خیلی ناراحتم!

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:36
خرم‌آباد- مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: اگر تماشاگر داشتیم، حتماً نتیجه متفاوت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عبدی شامگاه یکشنبه بعد از بازی خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز در سخنانی، اظهار داشت: بازی‌ای بود که باید نتیجه می‌گرفتیم، اگر تماشاگر داشتیم، حتماً نتیجه متفاوت بود.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم، به دو دلیل، یکی به دلیل اینکه تماشاگران ما نبودند، دوم هم باخت‌مان.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نتیجه با شرایط بازی نمی‌خواند، حداقل می‌توانست مساوی باشد، ولی وقتی در اینگونه بازی حساسی تماشاگر نداریم، دیگر مهمان و میزبان فرقی نمی‌کند.

عبدی در ادامه با اشاره به رأی کمیته انضباطی در رابطه با محرومیت تیم خیبر از حضور تماشاگران، افزود: ما یک رأی داشتیم که تعلیقی نبود، قطعی شده بود، اعتراض کرده بودیم، اعتراضمان رد شد و مربوط به پارسال بود.

وی گفت: ما اصلاً کاری با این بحث نداریم، قطعاً دوستان را عدالت رأی داده‌اند، اما واقعاً خودتان مقایسه کنید، شرایط ورزشگاه‌های دیگر را با ورزشگاه خرم آباد.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد با بیان اینکه البته صحبتی با هواداران دارم و آن اینکه محبت کنند و رعایت کنند، یک آب معدنی که پرت این گونه عواقبی برای تیم ما دارد، بقیه تیم‌ها را نمی دانم، اما خودتان می‌توانید عدالت را تشخیص دهید.

عبدی، گفت: به هر حال دوست نداشتیم که امروز ببازیم و از باختی که داشتیم خیلی ناراحت هستم، ان شاالله خودمان را جمع می‌کنیم برای بازی جمعه با آلومینیوم اراک.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.