هیئت مدیره جدید تصمیم گرفت؛/ اعلام رسمی: ابقای درویش در پرسپولیس!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:43
رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابقا شد.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اولین جلسه با حضور نفرات تازه تصمیم مهمی را در مورد مدیرعامل باشگاه گرفتند و رضا درویش را به عنوان نفر اول اجرایی باشگاه ابقا کردند.

این در حالی است که رضا درویش به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز منصوب شده تا از این پس اظهارنظرهای رسمی در خصوص موارد مختلف را مانند سابق انجام دهد.

نکته جالب در مورد ابقای درویش اینکه او حالا در صورتی که تنها سه ماه دیگر روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بماند، به رکورد سه سال مدیرعاملی در این باشگاه خواهد رسید که ثبات عجیبی برای باشگاه پرسپولیس تلقی می‌شود.

او در این مدت با حدود 10 عضو مختلف هیئت مدیره کار کرده و توانسته نظر آنها برای ادامه کارش را جلب کند و حالا اعضای جدید هم حضور او در ساختمان باشگاه پرسپولیس را تمدید کردند.

درویش در نقل و انتقالات تابستانی به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت اما بعد از جدایی سه ستاره به مقصد تراکتور، این تیم خریدهایی را انجام داد که با اقبال هواداران مواجه شدند و رضا درویش را هم از موقعیت قبلی خارج کرد.

او حالا امیدوار است در سمت مدیرعاملی و سخنگویی باشگاه پرسپولیس روزهای بهتری را تجربه کند و باتوجه به واگذاری سهام پرسپولیس، از نظر مالی هم مشکل کمتری داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.