مسلم اولاد قباد چهره اول صدرنشینی تیم ملی؛/ مرد سال آسیا، بهترین بازیکن دیدار ایران و فرانسه

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:49
مسلم اولاد قباد، ستاره تیم ملی فوتسال ایران و گهرزمین سیرجان که در دیدار با فرانسه موفق به گلزنی شد، در پایان توسط کمیته فنی فیفا بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران دوئل بر سر صدرنشینی را بر خلاف خواسته‌ها و برنامه‌ریزی‌هایش مقابل فرانسه پیروز شد و برای اولین بار در شمایل تیم اول از گروه خود به دور حذفی راه پیدا کرد. شاگردان شمسایی در نیمه نخست موقعیتی را خلق کردند، اما در بیست دقیقه دوم، ورق بازی را برگرداندند و با دبل سالار آقاپور و گل‌های مسلم اولاد قباد و علی‌رضا رفیعی پور با نتیجه چهار بر یک خروس‌ها را شکست داند که احتمالا شیرین‌ترین شکست فرانسه خواهد بود.

در پایان این مسابقه، مسلم اولاد قباد ستاره خوش تکنیک فوتسال ایران که در دریبلینگ معرکه است و نبردهای تن به تن را به راحتی پشت‌سر می‌گذارد، بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

2084885

مرد سال آسیا در جدال با فرانسه، یک گل به ثمر رساند که اولین گل او در جام جهانی 2024 و سومین گلش در تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود. اولاد قباد در جام جهانی قبلی در دور حذفی برابر ازبکستان و قزاقستان موفق به گلزنی شده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.