جان استونز: کاش گل پیروزی را زده بودم!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:56
جان استونز، مدافع منچسترسیتی که گل تساوی این تیم را در لحظات پایانی دیدار مقابل آرسنال به ثمر رساند، پس از پایان بازی احساسش پس از زدن گل دوم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جان استونز به نوعی نجات‌دهنده تیم پپ گواردیولا در دیدار پرحاشیه مقابل آرسنال بود. او در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد و در دقیقه ۸+۹۰ گل دوم را به ثمر رساند تا طلسم شکست‌ناپذیری سیتی برابر آرسنال در ورزشگاه اتحاد، همچنان ادامه‌دار باشد.

آرسنالی‌ها تا لحظات پایانی با نتیجه ۲-۱ جلو بودند و در آستانه یک پیروزی ارزشمند و مهم قرار گرفته بودند اما تعویض‌های گواردیولا بالاخره جواب دادند و گل دوم روی حرکت جک گریلیش و سپس شوت دفع‌شده متئو کواچیچ که به استونز رسید و او دروازه داویده رایا را باز کرد، به ثمر رسید.

پس از پایان بازی این مدافع انگلیسی درباره احساساتش پس از زدن گل گفت:«بدیهی است که از اینکه نتوانستم در چنین بازی بزرگی فیکس باشم ناامید بودم. قبل از بازی سعی کردم این ناامیدی را از بین ببرم تا در صورت نیاز و اگر وارد زمین شدم، نگرش مثبتی داشته باشم.

فکر می‌کنم در طول سال‌ها ما به عنوان یک تیم یاد گرفته‌ایم بدون توجه به اینکه چه کسی بازی می‌کند کنار هم بمانیم و همیشه آماده کمک به تیم باشیم. من در آن لحظه آماده بودم هر کاری انجام دهم تا گل بزنیم. دیگر بازیکنان هم حسی مانند من داشتند و همین باعث شد گل دوم را بزنیم.

2084939

من وارد زمین شدم و سعی کردم روی سانترها بیشتر داخل محوطه باشم، یکی از توپ‌ها بالاخره به سمت من آمد و خوشبختانه آن را در درون دروازه قرار دادم. البته کاش گلی که زدم ۳ امتیاز را به ما می‌داد اما همین که نشان دادیم چقدر با همدیگر متحد هستیم و توانستیم در شرایطی دشوار گل بزنیم، حس بسیار فوق‌العاده‌ای است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.