پیش‌‌بینی بورس فردا ( دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳) | بازار بورس فردا هم می‌تازد؟

گسترش نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 22:03
در این خبر، به پیش‌بینی وضعیت بورس در روز دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

بازار سرمایه در نخستین روز هفته با روندی مثبت همراه بود؛ به گونه‌ای که شاخص کل با افزایش ۱۸۳۹ واحد به عدد دو میلیون و ۹۸ هزار واحد دست یافت.

بازار بورس در اولین روز پاییز ۱۴۰۳ افزایش داشت. روز شنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۸۹۳ واحد رشد کرد و در عدد دو میلیون و ۹۸ هزار و ۸۹۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن هم با رشد ۲۱۶۱ واحد به رقم ۶۸۹ هزار و ۷۶۶ واحد رسید.

امروز بیش از ۲۵۵ هزار فقره معامله به ارزش ۶۴۷۹ میلیارد تومان در بازار سهام انجام شد.

بازار-بورس

با توجه به اطلاعات ارائه‌شده و تحولات اخیر در بازار بورس تهران، می‌توانیم نگاهی به وضعیت احتمالی فردای بازار بورس داشته باشیم. شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۱۸۹۳ واحدی به عدد ۲,۰۹۸,۸۹۸ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۲۱۶۱ واحدی به عدد ۶۸۹,۷۶۶ رسید. جالب توجه است که رشد شاخص هم وزن بیشتر از شاخص کل بود، که می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از بهبود وضعیت عمومی بازار و به‌ویژه سهام شرکت‌های کوچک و متوسط تعبیر شود.

پیش‌بینی بازار بورس تهران فردا دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ 

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه، در تحلیل وضعیت کنونی بازار و پیش‌بینی آن برای هفته جاری گفت: «در هفته‌ای که گذشت، بازار سرمایه بیشتر درگیر حواشی تغییر ریاست سازمان بورس و مراسم تودیع و معارفه بود. در این مراسم، سخنان مهمی از سوی مسئولان مطرح شد. هم وزیر اقتصاد و هم ریاست جدید سازمان بورس به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. در این میان، اشاره‌ای به اهمیت دستیابی به بازاری به ارزش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار شد، در حالی که ارزش بازار سرمایه ما حدود ۱۴۰ میلیارد دلار است.»

 

کدخبر: 335356

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.