باشگاه به من فرصت زیادی داده؛/ جواب گیج کننده مورایس به یک سوال جنجالی

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 22:09
سرمربی سپاهان واکنش غیرمنتظره‌ای به یک سوال در کنفرانس خبری داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس پس از دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری عنوان کرد: یک دربی برگزار شد که مثل بقیه دربی‌ها یک مقدار نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود؛ بازی سخت، بالانس و رقابتی از هر دو تیم دیدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که گلر آنها سیوهای فوق‌العاده‌ای نشان داد.

او ادامه داد: یک گل زدیم و خیلی حیف شد که نتوانستیم پیش برویم، به گلزنی ادامه بدهیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. می‌توان گفت نسبت به فرصت‌ها، کمتر به گل رسیدیم و این نتیجه رقم خورد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ذوب‌آهن با تمام قدرت بازی کرد و جنگیدند و حالا ما باید نتیجه مساوی را قبول کنیم. به‌عنوان یک تیم باید کیفیت خودمان را ارتقا بدهیم و در برخی از نقاط پیشرفت کنیم. امیدوارم در روزهای آینده این پیشرفت  را از خودمان نشان بدهیم.

مورایس درباره نبود پلی‌میکر در سپاهان ابراز کرد: اگر شما درباره کاراکتر بازیکنان ما می‌پرسید، الان زمان مناسبی برای پاسخگویی به این موضوع نیست.

او در خصوص فرصت‌سوزی پرشمار بازیکنان سپاهان و به ویژه از دست رفتن موقعیت توسط حردانی و آقایی‌پور قبل از گل تساوی ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم؛ به نظرم اگر بخواهیم توضیح بیشتری در این موارد بدانیم، باید از خود بازیکنان بپرسیم چه اتفاقی افتاد که آن صحنه رقم خورد. معمولا حردانی نباید در آنجا حضور پیدا می‌کرد!

مورایس در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند باشگاه سپاهان فرصت زیادی به او داده و هواداران ناراحت هستند، عنوان کرد: بله، فکر می‌کنم همینطور باشد! با شما موافقم!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.