مورایس: حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 22:16
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک دربی بود، مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود، بازی سختی، بالانس و رقابتی از هر ۲ تیم دیدیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیوهای فوق‌العاده‌ای داشت، یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم؛ حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم.

مورایس تصریح کرد: ذوب‌آهن با تمام قدرت عملکرد نشان داد، جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم، باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، باید پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خط هافبک گفت: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

وی در خصوص تمام‌کنندگی بازیکنان سپاهان و موقعیت از دست رفته توسط آقایی‌پور و حردانی عنوان داشت: نمی‌دانم، به نظر من اگر بخواهیم توضیح بهتری بدانیم باید از آن‌ها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد، معمولاً حردانی نباید در آن منطقه می‌بود.

مورایس در پاسخ به این‌ سؤال که باشگاه فرصت زیادی به وی داده، خاطرنشان کرد: با شما موافقم.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.