کل باشگاه استقلال بسیج شد؛ صوت مدیرعامل ساختگی است

مشرق نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 23:30
مدیرعامل استقلال نسبت به فایل صوتی منتسب به خودش واکنش جالبی داشت.

به گزارش مشرق، عصر امروز فایل صوتی منتسب به فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شد که در آن فرشید سمیعی به ریاست هیات مدیره و سرمربی استقلال توهین می نماید.

جهت کم و کیف این موضوع خبرنگار ایسنا تماسی را با مدیرعامل استقلال برقرار کرد که سمیعی به خبرنگار ایسنا گفت: این صدای من نیست و با صداسازی و شاید هم هوش مصنوعی خواسته‌اند مطالبی را به من منتسب کنند. این هم بالاخره شیوه مضحکی بود که برخی‌ها انتخاب کرده‌اند و ان‌شاءالله خدا هدایتشان کند.

در همین ارتباط داود حقدوست دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایرنا با تکذیب شایعه مطرح شده، اظهار داشت: فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی منتسب به فرشید سمیعی ساختگی و با با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تقطیع و تغییر صدای مدیر عامل باشگاه استقلال انجام شده است.

وی افزود: به طور حتم از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا پیگیر خواهم شد تا مشخص شود چه افرادی دست به این کار زدند، شایعه اخراج من به دروغ منتشر شد تا به این بهانه وویس ساختگی را درست و پخش کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.