خبر ناراحت کننده برای پرسپولیسی‌ها | دست گاریدو در دربی خالی شد ؟

گسترش نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 23:33
گزارش تصاویر MRI پای ملی‌پوش ازبکستانی از سوی کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس دریافت گردید.

 دکتر فرید زرینه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد:با توجه به آسیب‌دیدگی استون ارونوف در بازی مقابل آلومینیوم، اقدامات پزشکی فوری برای او بلافاصله پس از خروجش از میدان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این بازیکن به منظور انجام MRI به مراکز درمانی منتقل شد و گزارش مربوط به آن نیز دریافت شده است.

رییس کمیته پزشکی باشگاه خاطر نشان کرد: گزارش ارسالی، تشخیص قبلی درباره وقوع آسیب در ناحیه همسترینگ را تایید کرد و برنامه درمانی طبق پروتکل ادامه پیدا می‌کند تا بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس هنوز زمان بازگشت اوستون اورونوف را اعلام نکرده و مشخص نیست که این بازیکن به دربی می‌رسد یا خیر.

اورونوف-پرسپولیس

ارونوف بازیکنی باهوش و تاکتیک پذیر بوده و تکنیک خوب،‌ حفظ توپ‌ مناسب و دوندگی زیاد از خصوصیات بارز وی می باشد.

فوتبال حرفه ای خود را سال 2010 از 10 سالگی با بازی در آکادمی ناوی ازبکستان شروع کرد. او سپس سال 2011 مورد توجه استعدادیاب های پاختاکور تاشکند قرار گرفت و به پایه های این تیم ملحق شد و در 17 سالگی هم به تیم اصلی راه پیدا کرد.

قرضی در نوبهار نمنگان

نیم فصل 2017 سران تیم پاختاکور وی را به مدت 6 ماه به تیم نوبهار نمنگان قرض دادند که عملکرد خوبش در این تیم سبب شد تا سران تیم نوبهار نمنگان قرارداد وی را دائمی کنند.به این ترتیب این بازیکن را تا سال 2019 در اختیار داشته باشند.

انتقال به لوکوموتیو

سال 2019 در 19 سالگی جهت ادامه فوتبال خود به تیم لوکوموتیو تاشکند پیوست و به مدت یک سال برای این تیم به میدان رفت.

لژیونری

سال 2020 به تیم اوفا روسیه ملحق شد و پس از یک نیم فصل حضور به تیم اسپارتاک مسکو منتقل شد و تا سال 2022 تحت قرارداد با این تیم بود.

سال 2021 مدیران تیم اسپارتاک مسکو وی را به مدت 1 سال به تیم اوفا قرض دادند.

اورونوف

از اورال یکاترینبورگ تا نوبهار نمنگان

سال 2022 در 22 سالگی به تیم اورال یکاترینبورگ روسیه منتقل شد ولی تنها پس از یک نیم فصل، از این تیم جدا شد و به تیم نوبهار نمنگان ازبکستان بازگشت و تا ژانویه 2024 برای این تیم بازی کرد.

ادامه فوتبال در ایران

فوریه 2024 در 24 سالگی با قراردادی 1.5 ساله به ارزش 1/5 میلیون دلار به عضویت تیم پرسپولیس تهران با سرمربیگری اوسمار لوس درآمد و هم اکنون در این تیم مشغول بازی است.

 

کدخبر: 335366

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.