مذاکره پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات!

برترین‌ها یکشنبه 01 مهر 1403 - 23:43
باشگاه پرسپولیس اطلاعیه مهمی را در مورد تمدید قرارداد احتمالی اوستون اورونوف در خروجی خود قرار داد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس اطلاعیه مهمی را در مورد تمدید قرارداد احتمالی اوستون اورونوف در خروجی خود قرار داد.

مذاکره پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات!

درحالی‌که خبرنگاران از صبح امروز برای پوشش اخبار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مقر سرخپوشان حضور داشتند، ورود ستاره ازبکستانی به ساختمان باشگاه توجه آنها را به خود جلب کرد. اوستون ارونوف، امروز درباشگاه پرسپولیس حضور یافت و با رضا درویش دیدار و گفتگو داشت تا شایعات در مورد آغاز مذاکرات خود را به وجود بیاورد.

باشگاه پرسپولیس در خصوص این دیدار مهم اعلام کرد که در این ملاقات برای تمدید قرارداد ارونوف مذاکراتی صورت گرفت که در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا قرمزها امیدوار به تمدید قرارداد با این فوق ستاره ترکیب خود شوند.

پرسپولیس همچنین ادعا کرد: «اورونوف چندی پیش در پی ابراز تمایل مدیرعامل باشگاه به تمدید قرارداد، علاقمندی خود برای گفتگو در این باره را اعلام داشته بود.» به این ترتیب سرخپوشان خیلی زود و با توجه به درخشش اورونوف مذاکرات خود با این بازیکن را رسمی کرده و امیدوار به امضای قراردادی جدید با این بازیکن خواهند بود.

نکته جالب اینکه پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در مورد حضور اورونوف گفت: «آقای اورونوف در مورد قسط جدید مطالبات خود صحبت کردند و امروز توانستند بگیرند. اجازه بدهید موضوعات ورزشی را آقای درویش مطرح کنند.»

اوستون اورونوف در این مدت 7 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و جزو موفق‌ترین خریدهای خارجی این باشگاه محسوب می‌شود، اما با توجه به پایان قراردادش هواداران این تیم نگران جدایی او هستند.

این در حالی است که اورونوف به دلیل مصدومیت این روزها از تمرینات پرسپولیس به دور است و احتمال دارد شهرآورد را نیز از دست بدهد.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.