تصویر تکان دهنده از ستاره بارسلونا / ترشتگن زنده کابوس را به تماشا نشست! (عکس)

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:00
کابوس سه سال پیش مارک آندره تراشتگن با نگاهی پر از نگرانی به زانویش در همان لحظات ابتدایی مصدومیت، زنده شد.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، در خطر مصدومیتی طولانی‌مدت قرار دارد. او در جریان بازی مقابل ویارئال دچار مصدومیت شدیدی شد. خود این دروازه‌بان آلمانی پس از یک خروج از دروازه و فرود بد متوجه وضعیت زانوی راست خود شد و خیلی زود نگران شد.

با توجه به اینکه او در سال ۲۰۲۱ با یک مشکل جدی در تاندون کشکک زانوی خود روبرو شده بود، این اتفاق برای او یک کابوس واقعی است. بر اساس شایعات اولیه، این آسیب‌دیدگی ممکن است همان مشکل سه سال پیش باشد.

چه اتفاقی برای این دروازه‌بان افتاد؟ در تلاش برای جمع کردن توپ روی ارسال کرنر حریف، تراشتگن به شکل بدی فرود آمد. وزن بدن او روی زانوی راستش قرار گرفت. چند ثانیه بعد فریادهای او بلافاصله توجه هم‌تیمی‌ها و بازیکنان حریف را جلب کرد که بسیار نگران شده بودند. یک ویدئو از دازن نشان داد که واکنش اولیه دروازه‌بان پس از فرود بر روی زمین، نگاهی به زانوی خود و نگرانی بسیار بود که به گریه منجر شد. در واقع، کشکک زانوی او از جایش در رفته بود و تصاویر اولیه هم شدت مصدومیت را نشان می‌دادند.

2085022

اشک‌ها و برانکارد برای تراشتگن پس از مصدومیت شدید

پس از درمان اولیه در زمین، تیم پزشکی بارسلونا تراشتگن را روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. دستانش بر روی صورتش بودند و در میان تشویق‌های تماشاگران، در حال اشک ریختن بود‌ به نظر نمی‌رسد شکی در مورد وضعیت او و شدت مصدومیت وجود داشته باشد. سخت است باور کنیم که مصدومیت او چیزی جز یک مصدومیت جدی و غیبت طولانی‌مدت است.

2085023

حتی مقابل زیردریایی‌های زرد نیز، تراشتگن با دو مهار مهم، به ویژه در یک موقعیت تک‌به‌تک، نقش بسیار مهمی داشت. اما در نهایت، بازی برای او به دلیل این اتفاق ناگوار زودتر از موعد به پایان رسید.

طبق ارزیابی‌های اولیه، به نظر می‌رسد که او تا سال ۲۰۲۵ به زمین بازنخواهد گشت. یک کابوس جدید پس از مصدومیت سه سال پیش. در واقع، شایعات اولیه از پارگی مجدد تاندون کشکک و احتمالا دوری ۸ ماهه خبر می‌دهند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.