بیفوما دو فصل دیگر در اهواز/ قرارداد ستاره خارجی استقلال خوزستان تمدید شد

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:15
قرارداد تیوی بیفوما، ستاره اهل کنگو استقلال خوزستان به مدت دو فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پدیده های پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، تیوی بیفوما، ستاره استقلال خوزستان بوده است. بازیکنی که در هفته سوم و دیدار با استقلال تهران برای اولین بار توانست لباس تیم جدیدش را بر تن کند و دقایقی پس از ورود نیز روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه حسینی را باز کند.

بیفوما که به قهرمان خوزستانی ها تبدیل شده بود، در دیدار برابر شمس آذر نیز خوش درخشید و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز به شهباززاده داد که البته این گل به دلیل آفساید مشکوک رد شد.

در جدال برابر چادرملو نیز بیفوما روی تک گل استقلال خوزستان موثر بود و همین درخشش ها باعث شد تا مدیران باشگاه خیلی زود به سراغ تمدید قرارداد این بازیکن بروند تا او را در تیم حفظ کنند.

رسانه رسمی استقلال خوزستان در این خصوص نوشته است: تیوی بیفوما وینگر خلاق آبی های دیار کارون به درخواست میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان ، با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را به مدت دوفصل تمدید کرد.

2080461

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.