محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسرش

اقتصادنیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 06:38
حدود ۲ سال قبل خبر قتل زنی 30 ساله در شهرک گلستان تهران به پلیس اعلام شد.

به گزارش اقتصادنیوز رزونامه ایران نوشت:با دستگیری همسر مقتول، وی به قتل با 29 ضربه چاقو اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 در این جلسه پدر و مادر مقتول برای داماد سابق‌شان حکم قصاص خواستند. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من و همسرم 7 سال زندگی کردیم‌، چون من معتاد بودم او می‌خواست طلاق بگیرد. من عاشقش بودم اما او توجهی به من نداشت و می‌خواست جدا شود. وقتی فهمیدم به دادگاه رفته و مهریه‌اش را اجرا گذاشته خیلی عصبانی شدم. همین موضوع باعث شدت گرفتن درگیری میان ما شده بود.

وی ادامه داد: آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم او به رویم چاقو کشید. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقوی آشپزخانه را از دستش گرفتم و چند ضربه  به او زدم. حتی به خاطر ندارم چند ضربه به بدن همسرم زدم. وقتی به خودم آمدم که دیر شده بود. من حتی فرار هم نکردم و منتظر ماندم تا همسایه‌ها با پلیس تماس بگیرند و مرا دستگیر کنند. الان هم پشیمانم و از خانواده همسرم می‌خواهم مرا ببخشند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.