پرسپولیس با ۳ مهاجم در دربی بازی کند تا تکلیف استقلال یکسره شود | این دو بازیکن گلزنان دربی هستند

همشهری آنلاین دوشنبه 02 مهر 1403 - 07:26
مهاجم سالهای گذشته پرسپولیس می گوید تیم گاریدو باید برابر استقلا تهاجمی به میدان برود.

پایان رأفت معتقد است شرایط فنی پرسپولیس برتر از استقلال است و دربی ۱۰۴ بهترین موقعیت است که با پیروزی در آن بازی حساس، شرایط را برای رسیدن به صدر و رسیدن به روزهای خوب فراهم سازد.
چرا آن بازی بسیار پرفشار و ایده‌آلی که از پرسپولیس مقابل الاهلی دیدیم را در مقابل آلومینیوم شاهد نبودیم؟
به هر حال باید این را در نظر بگیریم شرایط زمین و اردوی سه‌روزه در عربستان و سایر مزایایی که قبل از بازی مقابل الاهلی در تیم‌مان وجود داشت را برای بازی مقابل اراک نداشتیم ضمن اینکه بازی مقابل آلومینیوم، بازی قبل از دربی بود و نمی‌شد خیلی به بازیکنان فشار آورد چرا که این مسأله می‌توانست تیم را با مشکلاتی مواجه سازد چنانکه اورونوف مصدوم شد. اتفاقی که می‌توانست برای علیپور یا بازیکنان دیگر هم رخ دهد. به همین دلیل شرایط این اجازه را می‌دهد که بعضی از بازی‌ها را باید اقتصادی برد و در بعضی از بازی‌ها از بالا پرس کرد و برنده شد.
در دربی روز چهارشنبه شانس بردن چه تیمی را بیشتر می‌دانید؟
الان وقت بردن استقلال است چون این تیم واقعاً سردرگم بازی می‌کند و ما تغییرات زیادی را در ترکیب‌شان دیدیم. به همین دلیل پرسپولیس نباید زمان طلایی فعلی را برای پیروزی مقابل استقلال از دست بدهد. خوشبختانه شرایط پرسپولیس نسبت به بازی اول فصلش با ذوب‌آهن و سایر بازی‌هایی که در اراک برگزار کرده بود واقعاً متفاوت شده و بازیکنان پرسپولیس به خودباوری خوبی رسیده‌اند. شرایط پرسپولیس خوب و مناسب است درحالی‌که شرایط تیمی استقلال و این باشگاه جالب نیست و همه چیز به نوعی برای برد پرسپولیس فراهم است.
برای انتخاب مهاجمان ایده‌آل در دربی چه نظری دارید؟
علیپور با زحمت زیادی که کشید نشان داد در حال رسیدن به روزهای اوجش است و گاریدو هم نشان داده از نظر او مهاجم اول پرسپولیس علیپور است هر چند عیسی هم نشان داده که راه گلزنی به استقلال را خوب بلد است. شرایط مهاجم خارجی پرسپولیس هم خیلی خوب است به همین دلیل من می‌گویم حتی پرسپولیس با سه مهاجم در دربی بازی کند تا با برد در این بازی تیم رقیب را کاملاً از مسیر قهرمانی دور کند.
در خصوص نتیجه دربی چه پیش‌بینی دارید؟
پرسپولیس با نتیجه دو برصفر با دوگل علیپور و گولسیانی از روی نقطه پنالتی، برنده می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.