تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای بررسی ایمنی معادن

تابناک دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:36

تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای بررسی ایمنی معادن

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه شماه دو خود اعلام کرد: بار دیگر ضایعه درگذشت شماری از کارگران شرکت «معدن‌جو» طبس را به خانواده حادثه‌دیدگان، جامعه کارگری و همه مردم ایران تسلیت می‌گوییم و با بازماندگان ابراز همدردی می‌کنیم.

پیرو انتشار اطلاعیه شماره یک و پس از بررسی‌های اولیه حادثه رخ داده به اطلاع می‌رسانیم که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حقوقی و فنی خود برای شناسایی علت حادثه و احقاق حقوق بازماندگان و مصدومان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

تحقیقات به منظور واکاوی دلایل بروز این حادثه در سطوح مختلف انجام خواهد شد همچنین در پی دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به منظور بررسی استانداردهای ایمنی معادن در ایران و بازنگری موارد غیرکارآمد تشکیل شود.

چنانکه وزیر کار در سفر به طبس تاکید کرده است مکانیزه کردن معادن به عنوان یکی از این رویکردهای کاهش مخاطرات و ارتقای استانداردهای ایمنی در معادن، مورد اهتمام جدی وزارتخانه خواهد بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.