خداحافظی پیمان پاک از وزرات جهاد کشاورزی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:45
مراسم تودیع علیرضا بیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و دوره مدیریتی سه ساله پیمان پاک در وزارت جهاد پایان یافت.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برخی از مسئولان و مقامات وزارت جهاد کشاورزی تودیع شد.

همچنین پیمان پاک در پیامی توییتری نوشت: «۳ سال پیش با مدد از امام هشتم شروع کردیم و امروز با او به پایان رساندیم. توفیق خدمت در دولت یکی از بهترین بندگان خدا، بهترین هدیه سلطان خراسان بود. امید که در یوم الحسره خود دستگیر ما باشد. بِکُمْ فَتَحَ الله وَبِکُمْ یَخْتِمُ...»

خداحافظی پیمان پاک از وزرات جهاد کشاورزی

همچنین به گفته شبکه صنایع غذایی ایران، غلامرضا نوری، وزیر کشاورزی از تلاش‌ها و زحمات پیمان‌پاک در طی دوره مسئولیتش قدردانی کرد.

یکی از حوزه های مهم مدیریتی پیمان پاک بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و  تأمین‌ نهاده بود که طی یک سال اخیر تلاش شده بود با تنوع بخشی مبادی واردات نهاده،‌ بازار تولید گوشت و مرغ به ثبات برسد.

بیشتر بخوانید؛ آیا واردات نهاده‌های دامی در گرو انحصار است؟ / راز ثبات نسبی در بازار مرغ و تخم‌مرغ

انتهای پیام


 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.