آرزوی فوق‌ستاره ژاپنی فورا برآورده شد!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:48
یوکی ایشیکاوا، فوق ستاره والیبال ژاپن خیلی زود به آرزویش رسید.

به گزارش ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن که پس از درخشش در لیگ ایتالیا در چند تیم سرانجام به یکی از تیم های بزرگ این کشور یعنی پروجا نقل مکان کرد به آرزوی خود رسید.

یوکی ایشیکاوا بیست و هشت ساله که جایگزین ویلفردو لئون در این تیم شده است در دو بازی نیمه‌نهایی و فینال سوپر کاپ ایتالیا درخشید و مهره موثر تیمش در راه قهرمانی بود.

ایشیکاوا که در بدو ورودش به تمرینات باشگاه آرزو کرده بود با این تیم به جام برسد خیلی زود به اولین جام معتبر خود در ایتالیا رسید و قهرمان سوپر کاپ ایتالیا شد. ایشیکاوا که در لیگ ایتالیا همه نوع اتفاقی را از جمله سقوط را تجربه کرده بود با این قهرمانی حالا نام خود را به عنوان یک قهرمان در والیبال ایتالیا ثبت کرد.

یوکی ایشیکاوا دریافت کننده قدرتی تیم پروجا در پایان مسابقات سوپر کاپ توانست عنوان MVP یا ارزشمند ترین بازیکن مسابقات را کسب کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.