۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی دزفول رفع تصرف شد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:58
رییس اداره راه و شهرسازی دزفول از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۴۰۰ متر مربع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ابوذر موحد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و فرهنگ‌سازی در این عرصه، اظهار کرد: طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان دزفول، مشاهده شد شخصی اراضی ملی به مساحت ۴۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن ۸۰ میلیارد ریال بوده را به تصرف خود درآورده است که با اقدام به موقع نیروهای یگان، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و افزود: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان دزفول اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.