اعتراف اینزاگی بعد از شکست برابر میلان: روش اشتباهی را در پیش گرفتم

الف دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:00
سرمربی اینتر اعتراف کرد تیمش در دیدار برابر میلان عملکرد خوبی نداشت و سزاوار شکست بود.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های سری A دو تیم میلان و اینتر به مصاف هم رفتند. نتیجه این بازی برخلاف انتظارها بود و این میلان بحران‌زده بود که توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس را برابر مدافع عنوان قهرمانی به دست آورد.

به نقل از مدیاست، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در پایان این مسابقه اعتراف کرد روسونری شایسته پیروزی در داربی میلان بود. او گفت: طبیعتا میلان تیم بسیار خوبی است. به نظرم آنها بهتر از ما بازی کردند. تیمی که به پیروزی رسید با شایستگی به آن دست پیدا کرد. بله میلان شایسته پیروزی در این بازی بود.

سرمربی اینتر ادامه داد: روش اشتباهی را در این بازی در پیش گرفتیم. نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش گذاریم. بر خلاف دیدارهای قبلی همچون یک تیم بازی نکردیم و طبیعی است که در چنین شرایطی شانس پیروزی وجود ندارد. باید اعتراف کرد که اینتر در این بازی نه در نیمه نخست و نه در نیمه دوم نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

اینزاگی با اشاره به ناکامی تیمش افزود: تلاش کردم تا در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آورم اما بازی آنگونه که می‌خواستیم جلو نرفت. بعد از آنکه گل تساوی به ثمر رسید فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم نیز همان بازی اشتباه نیمه نخست را به نمایش گذاشتیم و آنگونه که باید، بازی نکردیم.

اینتر با شکست در این بازی با هشت امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت و هفته آینده باید به مصاف اودینزه برود. در جدول رده‌بندی سری A تورینو با یازده امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.