(ویدیو) جزییات حریق در انبار پارچه در جنوب تهران

فرارو دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:41
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از حریق در انبار پارچه خیابان شهید رجایی خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۵:۵۹ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک انبار کالا به آدرس خیابان شهید رجایی خیابان ستاره به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه تعداد تماس شهروندان زیاد بود؛ بلافاصله پنج ایستگاه، به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو‌های تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: محل حادثه، یک گاراژ بود که یک انبار مسقف آجری ۵۰۰ متری درون آن وجود داشت. در این انبار توپ‌های پارچه، کش و وسایل پلاستیکی نگهداری می‌شد.

ملکی گفت: شدت حریق به حدی بود که سقف آجری انبار فروریخته بود. متاسفانه این انبار تنها یک راه ورودی داشت و شرایط برای مهار آتش بسیار سخت بود. از آنجایی که انبار به شدت شعله ور شده بود و در دو طرف آن نیز یک انبار سه طبقه از همین پارچه‌ها و کارتن وجود داشت؛ آتش نشانان برای جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان‌های اطراف، با نردبان هیدرولیکی از بالا و از طریق نفوذ با داخل با تجهیزات کامل، موفق شدند آتش را تحت کنترل درآوردند.

وی افزود: در حال حاضر آتش خاموش شده و همکارانم در حال لکه‌گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفاتی نداشت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.