قیمت خودرو امروز ۲ مهر +جدول

مشرق نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 09:58
قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۲ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. هر دو بازار داخلی و مونتاژی به روند ثابت خود خاتمه داده و از ابتدای معاملات امروز روند نوسانی به خود گرفتند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز ۲ مهر ۱۴۰۳ با نوسان شدید روبه‌روست. شدت و میزان تغییر قیمت بازار خودرو از یک میلیون تومان تا ۹۰ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز با نوسان شدید روبه‌روست.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از گران‌ترین با رشد ۲۰ میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو شده و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ و هم نوعان آن با تغییر روبه‌رو هستند. خودروی مذکور امروز با رشد ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییکS دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی است که با کاهش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به بهای ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که دو میلیون تومان گران‌تر شده و در محدوده ۴۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در کمتر از یک ماه ۵۱ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت خودرو امروز ۲ مهر +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی از ابتدای معاملات امروز دستخوش تغییر شد.

جک EJ۷ از محصولات مونتاژی کرمان موتور با کاهش چشمگیر ۸۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از سدان‌های لوکس بهمن موتور با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جکS۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با ریزش ۲۱ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲ مهر +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.