آیا همه توکن‌های همستر کامبت در تاریخ ۵ مهر قابل برداشت است؟

فرارو دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:01
برخلاف داگز و نات کوین که تمام توکن‌های خود را در روز نخست ایردراپ بین کاربران توزیع کردند، به نظر می‌رسد همستر کامبت برنامه‌های دیگری برای توزیع توکن‌های HMSTR خود دارد و قصد دارد آن‌ها را به صورت پلکانی توزیع کند.

کمتر از ۴ روز تا ایردراپ همستر کامبت باقی مانده و حالا این بازی میزان توکن دریافتی هر کاربر را مشخص کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین، در حالی که خود تیم توسعه همستر کامبت هنوز چیزی در رابطه با میزان توکن دریافتی کاربران در زمان ایردراپ نگفته، ظاهرا توزیع توکن‌های HMSTR قرار است به صورت تدریجی و طی چند مرحله انجام شود. این یعنی تمام توکن‌ها در روز نخست ایردراپ همستر قابل برداشت نخواهند بود!

بسیاری از کاربران در حال حاضر نسبت به میزان توکن اختصاص یافته به آن‌ها شکایت دارند و برخی دیگر نیز می‌گویند به اشتباه همستر آن‌ها را بن (Ban) کرده است. در همین حال، توزیع پلکانی توکن‌ها نیز به مذاق بسیاری از کاربران این بازی تلگرامی خوش نیامده است.

در این مطلب ضمن بررسی میزان توکن دریافتی کاربران در همان روز نخست ایردراپ همستر، قیمت احتمالی توکن این بازی را بررسی می‌کنیم.

برخلاف داگز و نات کوین که تمام توکن‌های خود را در روز نخست ایردراپ بین کاربران توزیع کردند، به نظر می‌رسد همستر کامبت برنامه‌های دیگری برای توزیع توکن‌های HMSTR خود دارد و قصد دارد آن‌ها را به صورت پلکانی توزیع کند.

در حال حاضر اگر در بازی همستر کامبت از منوی پایین روی بخش Airdrop کلیک کنید و به تب Token بروید، جزییات توکن‌های تخصیص‌یافته به خود را می‌توانید مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در مجموع ۴ پارامتر برای ایردراپ همستر تعریف شده که عبارتند از:

آیا همه توکن‌های همستر کامبت در تاریخ ۵ مهر قابل برداشت است؟///

Total $HMSTR: نشان‌دهنده کل توکن‌های دریافتی شماست.

Claimed: میزان توکنی است که اکنون دریافت کرده‌اید که در حال حاضر برای تمامی کاربران صفر است.

Next unlock: میزان توکنی است که در مرحله بعدی ایردراپ همستر قابل برداشت است و نمی‌توانید در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) برداشت کنید.

Unclaimed: میزان توکنی است که در مرحله اول ایردراپ در تاریخ ۲۶ سپتامبر می‌توانید برداشت کنید.

هنوز تیم همستر کامبت در رابطه با مفهوم Next unlock و Unclaimed یا چگونگی توزیع توکن‌ها چیزی نگفته، اما به نظر نمی‌رسد تمام توکن‌های کاربران در همان وهله اول قابل برداشت باشند.

قیمت همستر کامبت چقدر خواهد بود؟

حتما شنیده‌اید که می‌گویند هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. قطعا همه ما نیز محض رضای خدا وقت خود را برای همستر نگذاشته‌ایم و به دنبال دریافت پول از آن بوده‌ایم. در حال حاضر علیرغم مشخص شدن تعداد توکن‌های دریافتی کاربران، هنوز این توکن در صرافی‌ها لیست نشده و قیمت آن مشخص نیست، بنابراین هرگونه پیش بینی قیمت همستر کامبت بر مبنای حدس و گمان است. با این حال، در حال حاضر این توکن در بازار پیش عرضه صرافی گیت آی‌او با قیمت ۰.۰۹۲۵ دلار در حال معامله شدن است.

آیا همه توکن‌های همستر کامبت در تاریخ ۵ مهر قابل برداشت است؟///

تجربه معاملات توکن‌های داگز و کتیزن در بازار پیش عرضه نشان داد که قیمت اولیه این توکن‌ها پس از ایردراپ تقریبا برابر با قیمت آن‌ها در بازار پیش عرضه بوده است؛ بنابراین اگر قیمت همستر کامبت پس از ایردراپ تقریبا برابر با قیمت فعلی آن در بازار پیش عرضه یعنی نهایتا ۰.۱ دلار باشد، هر ۱۰۰۰ توکن آن برابر با ۱۰۰ دلار یا ۵٬۹۰۰٬۰۰۰ تومان (با احتساب دلار ۵۹٬۰۰۰ تومانی) خواهد بود.

با توجه به داده‌های صرافی بای‌بیت نیز، قیمت توکن HMSTR در بازار پیش عرضه در حال حاضر بین ۰.۱۰ تا ۰.۳۰ دلار در نوسان است. البته توجه داشته باشید که قیمت در بازار پیش عرضه لزوما با قیمت اولیه توکن برابر نیست و فاکتور‌های مختلفی از جمله تقاضای بازار و فشار فروش بر قیمت این توکن تاثیر خواهند گذاشت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.