(تصاویر) مکسوس ئی ترون ۹؛ اولین وانت الکتریکی صادراتی چین

فرارو دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:01
سایک از پیکاپ جدید خود با نام مکسوس ئی ترون ۹ رونمایی کرد.

با توجه به نام گذاری وانت جدید مکسوس به نظر می‌رسد که با یک محصول صادراتی سر و کار داریم که بخشی از بازار جهانی را هدف قرار داده است. مکسوس ادعا می‌کند؛ ئی ترون ۹ اولین وانت میان سایز (متوسط به بزرگ) چینی تمام الکتریکی است که صادر خواهد شد.

به گزارش عصر ایران، سایک از پیکاپ جدید خود با نام مکسوس ئی ترون ۹ رونمایی کرد. این رویداد بخشی از برنامه برند مکسوس در راستای معرفی ۱۰ خودرو فناورانه جدید تا پایان سال ۲۰۲۵ بوده است.

مکسوس ئی ترون ۹ در واقع نسخه تولید انبوه پیکاپ مفهومی جی اس تی است که در نمایشگاه اتوشانگ‌های سال قبل به نمایش گذاشته شده بود. در آن زمان، پیکاپ جی اس تی یک پهپاد بزرگ را نیز در قسمت بار جلوی خود میزبانی می‌کرد.

مکسوس هم اکنون آن پلتفرم مفهومی خود را اینتراستلار جی اس تی نام گذاشته و ظاهرا ئی ترون ۹ بخشی از خروجی این پروژه محسوب می‌شود.

با توجه به نام گذاری پیکاپ جدید مکسوس به نظر می‌رسد که با یک محصول صادراتی سر و کار داریم که بخشی از بازار جهانی را هدف قرار داده است. مکسوس ادعا می‌کند؛ ئی ترون ۹ اولین وانت میان سایز چینی تمام الکتریکی است که صادر خواهد شد.

مکسوس ئی ترون ۹ از منظر ابعاد برابر با ۵۵۰۰ میلیمتر در طول (با درب بار بسته)، ۲۰۰۵ میلیمتر در عرض، ۱۸۶۰ میلیمتر در ارتفاع و ۳۳۰۰ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها توسعه یافته است.

مکسوس ئی ترون ۹ مجهز به یک موتور الکتریکی ۱۸۸ اسب بخاری روی محور جلو و یک موتور الکتریی ۲۹۴ اسب بخاری روی محور عقب است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.