انتقاد کین از آرتتا: یه کم کلاس داشته باش!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:13
روی کین از واکنش میکل آرتتا در کنار زمین در جریان بازی برابر منچسترسیتی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بود در نهایت با گلی که در لحظات آخر دریافت کرد به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

توپچی‌ها در نیمه اول یک بازی هجومی و درخشان را به نمایش گذاشتند و موفق شدند از حریف پیش بیفتند اما اخراج لئاندرو تروسار در لحظات پایانی این نیمه باعث شد که شرایط برای آنها تغییر کند و مجبور به بازی مقابل حریفی قدرتمند با یک یار کمتر باشند و این اتفاق باعث عصبانیت شدید آرتتا شد.

سرمربی آرسنال که همچنان پس از پایان بازی هم از این اتفاق ناراحت بود اظهارات تندی را علیه داور مطرح کرد و از ادامه این روند در لیگ برتر ابراز نگرانی کرد، رفتاری که چندان مورد پسند روی کین نیست. او در گفتگو با ITV در این باره اظهار داشت: «فکر می‌کنم درست نیست که یک سرمربی پس از یک بازی جلوی خبرنگاران بیاید و چنین اظهارات را مطرح کند.

مربیان هر هفته روی این موضوع تاکید دارند که بازیکن‌شان خطای مرتکب نشده است. برای یک بار نشان دهید که به اندازه کافی بزرگ شده‌اید. هر بازیکنی در زمین اشتباه می‌کند. آرتتا باید کمی کلاس داشته باشد و بگوید که تقصیر بازیکن بود که به داور این فرصت را داد که اخراجش کند. اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و همه در تلاش هستند که علیه هر یک از تصمیمات داور صحبت کنند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.