الهلال ترسناک و رونالدوی عجیب!

همشهری آنلاین دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:24
تیم الهلال با هدایت ژسوس پرتغالی همچنان یکی از ترسناک‌ترین تیم‌های عربستان است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، الهلال با ژرژ ژسوس پرتغالی همه تیم‌های عربستانی را به سخره گرفته است. آنها نه‌تنها النصر و رونالدو را راه‌به‌راه می‌برند، سر الاتحاد بلای بدتری هم می‌آورند. باخت ۳بر یک، هشتمین شکست پیاپی یاران بنزما (الاتحاد) مقابل پرافتخارترین تیم آسیا(الهلال) در همه رقابت‌های اخیر بود. میتروویچ طبق معمول در این بازی هم دبل کرد. او اگر در بازی با الریان در لیگ نخبگان آسیا پنالتی‌اش را گل می‌کرد، تبدیل به نخستین بازیکنی می‌شد که همه بازی‌های فصل را با ۲گل زده به پایان می‌رساند.

استفانو پیولی، سرمربی سابق آث‌میلان که به‌تازگی به جای کاسترو هدایت تیم النصر را به‌عهده گرفته، نخستین تجربه‌ خود روی نیمکت این تیم را با پیروزی ۳بر صفر مقابل الاتفاق پشت‌سر گذاشت و جلوی بردهای پیاپی تیم حریف با مربیگری استیون جرارد را گرفت. الاتفاق هر ۳ بازی قبلی خود را برده و تنها یک گل خورده و از سال ۲۰۲۰به النصر نباخته بود. پیولی پس از این برد قول داد النصر را در همه جام‌های پیش‌رو قهرمان کند.

کریستیانو رونالدو هم طبق معمول در همه بازی‌های این فصل موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های عمر حرفه‌ای خود را به عدد عجیب ۹۰۲گل رساند.

عملکرد رونالدو زیرنظر سرمربی‌های ایتالیایی: ۲۳۶بازی، ۲۸۷‌مشارکت گل.

عملکرد کلی کریس در لیگ عربستان: ۵۱بازی، ۵۲گل، ۱۴پاس گل و ۶۶مشارکت.

رونالدو در این فصل ۵گل و ۲پاس‌گل در ۶بازی با پیراهن النصر ثبت کرده. فعلا میتروویچ دوبرابر او (۶) گل زده و گل‌های بنزما هم بیشتر است. آمار رونالدو در این فصل با النصر و پرتغال؛ ۸بازی، ۹گل، ۲پاس‌گل و ۱۱مشارکت. آمار او در سال ۲۰۲۴و در ۳۹سالگی؛ ۳۵بازی و ۲۹گل.

از شروع سال ۲۰۲۳تا به امروز کریستیانو ۸۳گل به ثمر رسانده و مسی ۴۷گل. آمار کریستیانو از سال ۲۰۲۳تاکنون؛ ۹۳بازی، ۸۳گل و ۲۰‌پاس گل. بیشترین زننده‌گل از سال ۲۰۲۳تا به امروز: کریستیانو رونالدو ۸۳گل و کیلیان امباپه۸۲گل.

همزمان با رونالدوی پدر، کریستیانو جونیور هم ۲گل برای تیم جوانان النصر زد تا رونالدو ۳انگشتش را به سمت پسرش بگیرد و اشاره کند که در جمع گل‌هایی که زده‌اند، با هم هت‌تریک کرده‌اند. النصر و رونالدو فردا در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی جام حذفی عربستان با الحزم بازی دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.