والیبال ایران یک مدعی جدید پیدا کرد

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:46
تیم تهرانی در فصل دومش در لیگ برتر والیبال ایران به قهرمانی می اندیشد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از ده روز دیگر به آغاز لیگ برتر والیبال ایران باقی مانده است و تیم های حاضر در لیگ آخرین بازی های پیش فصل خود را انجام می دهند تا با آمادگی و هماهنگی بیشتری در لیگ برتر والیبال ایران حضور یابند.

یکی از تیم های مدعی این فصل لیگ برتر قطعا طبیعت اسلامشهر است. آنها فصل قبل لیگ برتر در دور مقدماتی فراتر از انتظار کار کردند اما در پلی آف غافلگیر شدند و مغلوب تیم شگفتی ساز شهرداری ارومیه شدند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

حالا طبیعتی ها با پشتوانه مالی خوبی که دارند در فصل دوم حضورشان در لیگ برتر والیبال ایران به دنبال قهرمانی هستند. آنها در این فصل چند خرید خوب از جمله محمد طاهر وادی، حمزه زرینی، محمد فلاح، آرمان صالحی، محمدرضا مشهدی و یونس قلیچ نیازی داشتند و در کنار چند بازیکن فصل گذشته این تیم مثل رامین خانی و محراب ملکی یک تیم کامل هستند و می توانند تهدیدی برای تیم های پرستاره لیگ از جمله فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد باشند.

آنها در مسابقات پیش فصل توانستند تیم الریان قطر را شکست دهند و در تورنمنت چهار جانبه تهران نیز با حضور تیم های سایپا، گیتی پسند اصفهان و صنعتگران امید عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کردند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.