همستر هم قیمت پراید شد | معاوضه اکانت همستر با آیفون ۱۵

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:01
فصل یک همستر در حالی به پایان رسید که بازار معاوضه و خرید و فروش در ایران به شدت داغ است. اکانت هایی که سکه و پروفیت بالا دارند، با گوشی آیفون و سامسونگ سری s معاوضه می شوند. خیلی از افراد هم به معاوضه قانع نیستند و پول نقد برای اکانت های نجومی طلب می کنند. یکی از اکانت ها با ۳ میلیارد سکه و پروفیت ۶ میلیون، چهل نفر فرند، ۶۰۰ عدد کلید و لول بالا برای تمامی کارت ها ۳ میلیارد قیمت گذاری شده است. با این عدد به راحتی می توان در شهر تهران خانه در مرکز شهر خریداری کرد.

همستر کامبت به پایان راه رسید اما هنوز درآمدی برای فعالین این بازار نداشته است. البته در بازار غیر رسمی خرید و فروش رواج دارد و قیمت ها سرسام آور است. در بازار غیر رسمی اکانت ها بر اساس میزان سکه و پروفیت قیمت گذاری می شوند و شما برای کسب درآمد باید اکانت را واگذار کنید. مهمترین سوال در فصل اول همستر کامبت این بود که سکه جمع کنیم یا پروفیت را افزایش دهیم. در فصل دوم الماس جایگزین سکه شده است. در این گزار همراه ما باشید تا شما را با الماس همستر آشنا کنیم و نگاهی به قیمت ها در بازار غیر سمی همستر کامبت داشته باشیم. 

همستر

با ضربه زدن خداحافظی کنید

در فصل دوم بازی همستر با سکه های درون بازی خداحافظی شده است. در این مرحله از بازی امکان کسب سکه از طریق ضربه زدن وجود ندارد و برای کسب الماس باید، از چند روش استفاده کنید.

ماین

اولین روش کسب الماس در فصل دوم همستر کامبت بازی کردن است. مینی گیم ها و بازی های متنوعی را هر روز در همستر کامبت مشاهده می کنید که از طریق بازی می توانید الماس کسب کنید.

کارت_همستر

روش دوم کسب الماس از طریق دعوت دوستان به بازی است. سومین روش که مشابه روش فصل اول است، تعامل در شبکه های اجتماعی است. با دنبال کردن حساب های رسمی بازی می توانید الماس به دست بیاورید. همچنین با تماشای ودیوهای یوتیوب همستر می توانید الماس به دست بیاورید. در نهایت هم با روش ماین می توانید الماس کسب کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از الماس، کارت‌ها را ارتقا دهند.

شبکه_مجازی_همستر

قیمت های نجومی برای همستر کامبت

بازار غیر رسمی خرید و فروش همستر در سایت های خرید و فروش و شبکه های مجازی رونق دارد. معاوضه و خرید و فروش در ایران به شدت داغ است. اکانت هایی که سکه و پروفیت بالا دارند، با گوشی آیفون و سامسونگ سری s معاوضه می شوند. خیلی از افراد هم به معاوضه قانع نیستند و پول نقد برای اکانت های نجومی طلب می کنند. یکی از اکانت ها  با  ۳ میلیارد سکه و پروفیت ۶ میلیون، چهل نفر فرند،  ۶۰۰ عدد کلید و لول بالا برای تمامی کارت ها ۳ میلیارد قیمت گذاری شده است. در پایان این گزارش نگاهی به آگهی ها خواهیم داشت. 

اکانت همستر معاوضه با ایفون۱۳ یا سامسونگs۲۳اولترا

معاوضه_همستر_باـآیفون

معوضه اکانت همستر با ایفون ۱۵ پرو

همستر_کامبت

سوپر اکانت همستر کامبت ۴ میلیون پروفیت

 اکانت فول که نزدیک ۱ میلیارد سکه و ۴ میلیون پروفیت و بیش از ۳۰ کلید دارد، با قیمت ۸۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان فروخته می شود. 

سوپر_اکانت

اکانت همستر ۳ میلیارد تومانی 
به این اکانت در ابتدای گزارش هم اشاره کردیم. با  ۳ میلیارد سکه و پروفیت ۶ میلیون، چهل نفر فرند،  ۶۰۰ عدد کلید و لول بالا برای تمامی کارت ها ۳ میلیارد قیمت گذاری شده است. با این عدد به راحتی می توان در شهر تهران خانه در مرکز شهر خریداری کرد. 
همستر
 
کدخبر: 335379

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.