قیمت خودرو ۲ مهر ۱۴۰۳ | بازار خودرو در سرازیزی کاهش خودرو + جدول

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:11
امروز ۲ مهر ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار مشخص شد.طبق این اعلام قیمت روند در بازار خودرو تقریبا نوسانی بوده است و در بین محصولات داخلی و وارداتی روند قیمت ها در نوسان بوده اند.این در حالی است وارادات قفل واردات خودرو در دلت چهاردم باز شده و واردات سرعت گرفته است و انتظار می رود در ماه های آتی بازار شکل رقابتی به خود بگیرد . با گزارش بازار خودرو گسترش نیوز همراه باشید.

امروز ۲ مهر۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار به صورت صعودی اعلام شده است این حالت صعودی هم درمحصولات داخلی و هم محصولات خارجی نیز دیده می شود. اما در برخی محصولات  ثبات قیمت هم به چشم می خورد.

با بررسی قیمت مدل های مختلف در بازار خودرو امروز شاهد روند نسبتا صعودی در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با کاهش قیمت یا ثبات  نیز رو به رو شده اند. در این گزارش همراه گسترش نیوز باشید تا نگاهی به جدول قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا یک میلیون تا ۹۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی و محصولات مونتاژی هستیم .

خودرو داخلی

همچنان ارزان ترین خودرو داخلی که در این جدول بررسی شده است کوییک s است  که با کاهش قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت دیروز به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی دنا پلاس توربو ۶ سرعته است که در بازار ایران با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از گران‌ترین با رشد ۲۰ میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو شده و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو وادراتی

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است تیگو ۷ پرو است که با قیمت یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو وارداتی همچنان اکستریم است که در بازار ایران چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

جک EJ7  از محصولات مونتاژی کرمان موتور با کاهش چشمگیر ۸۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) از سدان‌های لوکس بهمن موتور با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

کدخبر: 335401

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.