کنایه سنگین مدیرعامل تراکتور به باشگاه رقیب

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:15
سعید مظفری‌زاده مدیرعامل تراکتور میگوید هیچ کسی نمیتواند آرامش این تیم را بهم بزند.

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی تراکتور مقابل خیبر در حالی رقم خورد که حالا این تیم آماده دیداری حساس برابر سپاهان در استادیوم فولادشهر خواهد شد.  نکته جالب اینکه تیم رقیب تراکتور شب گذشته در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن متوقف شد تا بعد از شکست آسیایی، تساوی نابهنگام را تجربه کند.

با این حال بعد از این دیدار مدیر تیم سپاهان در گفتگویی پیرامون وضعیت علیرضا بیرانوند صحبت کرد و گفت که حکم این بازیکن باید هرچه زودتر صادر شود.

در همین خصوص خبرنگار ما با سعید مظفری زاده مدیرعامل تراکتور گفتگویی را انجام داد که تو در ابتدا در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار با خیبر گفت: خوشحالم در این بازی سخت و سنگین توانستیم برنده شویم. جا دارد به بازیکنانمان خسته نباشید و به هواداران تبریک بگویم. امیدوارم در بازیهای بعدی هم بتوانیم طرفداران را خوشحال کنیم.

2071391

او در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر و صحبتهای مختلف تیمها علیه یکدیگر میگوید: از لحاظ فوتبالی لیگ در شرایط خوبی برگزار می‌شود و با نظم خاصی انجام می‌‌شود. اما متاسفانه در این بین شاهد بی‌اخلاقی‌هایی هستیم.

مظفری زاده افزود: متاسفانه میبینیم عوامل بعضی از تیم‌ها بعد ناکامی تیمشان و فشار از سوی هواداران، برای ایجاد انحراف در ذهن طرفدارانشان، با صحبت در مورد تیمهای دیگر و ارکان فدراسیون، سعی دارند نقطه ضعف خودشان را بپوشانند. این آقایان اگر به جای دخالت در کار دیگران، تمرکز خود را در کار خودشان می‌گذاشتند، شاید میتوانستند موفق شوند.

مدیرعامل تراکتور با اعلام حمایت از بازیکنان تراکتور اظهار داشت: اگر کسی صحبتی در مورد تیم ما انجام دهد ما قاطعانه پاسخ خواهیم داد و پیگیری خواهیم کرد. حمایت ما از بازیکنان، هواداران و تیممان خدشه‌ناپذیر است و اجازه نمیدهیم که کسی به تیممان توهین کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.