دریافت وام برای همه یارانه بگیران آسان شد | وام ۵۰ میلیونی بانک ملی بدون ضامن با اقساط ماهانه 1 میلیون

نامه نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:28
بانک ملی ایران با طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» به متقاضیان این امکان را می‌دهد که با مسدود کردن طلا، جواهرات، سکه و شمش به عنوان سپرده، وامی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد دریافت کنند. این وام با بازپرداخت ۶۰ ماهه و اقساط ماهیانه ۱,۴۰۹,۵۲۴ تومان عرضه می‌شود. همچنین، مزایای جانبی مانند استفاده از خدمات مسافرتی و خرید از فروشگاه‌های منتخب به همراه این وام ارائه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی، وام | بانک ملی ایران با طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» به متقاضیان این امکان را می‌دهد که با مسدود کردن طلا، جواهرات، سکه و شمش به عنوان سپرده، وامی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد دریافت کنند. این وام با بازپرداخت ۶۰ ماهه و اقساط ماهیانه ۱,۴۰۹,۵۲۴ تومان عرضه می‌شود. همچنین، مزایای جانبی مانند استفاده از خدمات مسافرتی و خرید از فروشگاه‌های منتخب به همراه این وام ارائه می‌شود.

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.