پنجمین بازی خوش‌یمن بود/ الغرافه مثل رئال: بازگشت خوسلوی قاتل!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:59
خوسلو دیشب بالاخره برای الغرافه گل زد و به روند ناکامی هایش در این تیم قطری پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اسپانیایی اولین گل خود را با پیراهن الغرافه در لیگ قطر به ثمر رساند و ادامه حضور ثابت در لیست لوئیس دلا فوئنته با اسپانیا بزرگترین چالش اوست.

پنجمین بازی برای خوسلو خوش یمن بود. خوسلو ماتو (34 ساله) اولین بازی خود را به عنوان یک گلزن برای تیم جدید خود، الغرافه، در مسابقات قهرمانی قطر انجام داد. مهاجم سابق رئال مادرید در دیدار مقابل قطر گل سوم و آخر تیمش را به ثمر رساند. پیروزی 3-1 به تیم پدرو مارتینز اجازه پیشروی در جدول را داد.

خوسلو بار دیگر نشان داد که غریزه گلزنی او چقدر بالاست. پس از شروع تا حدی متزلزل در فصل به دلیل تغییر تیم و محیط بازی و خو گرفتن با فرهنگ جدید فوتبال، خوسلو حالا پایش به گلزنی در قطر باز شده است.

2085203

او در لیگ ملت ها مقابل سوئیس نشان داد که هنوز یکی از بهترین شماره 9 های فوتبال اسپانیاست. حالا، در بازگشت به باشگاه خود، خوسلو یک گل به سبک قاتل محوطه جریمه به ثمر رساند. دو لمس توپ و شوتی به کنج دروازه. کنترل با پای خوب و یک ضربه شلاقی که برای هر دروازه بانی مهار نشدنی است.

گلی که خوسلو را وارد فهرست گلزنان لیگ ستارگان قطر کرد و به لوئیس دلا فوئنته هم یادآوری کرد که آماده است همچنان برای تیم ملی بدرخشد.

بازیکنان الغرافه این پیروزی را به یکی از هم تیمی های خود تقدیم کردند که چند ماهی است مصدوم شده است. رودریگو مورنو اسپانیایی، بازیکن سابق رئال مادرید، والنسیا و بنفیکا، که از مشکلات انگشت دست رنج می برد.

2085204

خوسلو بعداز اولین گلزنی خود در قطر، هدف بعدی را در ذهن دارد. روز پنجشنبه مقابل السد و سپس اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان آسیا برابر قهرمان فعلی، العین امارات. بازی های بزرگ دوئل هایی است که خوسلو دوست دارد در آن بدرخشد. قاتل شماره 9 همیشه آماده است تا ماشه را بکشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.