توزیع بیش از ۹ هزار تن کود در بین مزرعه‌داران

خبرگزاری مهر دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:59
بیش از ۹ هزار تن انواع کودهای کشاورزی طی ۶ ماهه نخست سال در سطح مزارع استان تهران توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد حسینی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۹ هزار و ۴۹۳ تن انواع کودهای یارانه‌ای تا پایان شهریور ماه با صدور حواله الکترونیکی از طریق ۵۰ شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش در بین ۱۶ شهرستان استان تهران توزیع شده است.

وی افزود: کودهای توزیع شده شامل ۹ هزار و ۲۷۰ تن کود ازته ،۱۳۳ تن فسفاته و ۹۰ تن پتاسه بوده که در بین کارگزاران استان توزیع شده است.

محمد حسینی تصریح کرد: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت پاییزه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.