دلیل استعفای عضو کمیته فنی دوچرخه‌سواری: تشریفاتی است!

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:10
یکی از اعضای شاخص کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری از عضویت در این کمیته استعفا داده است.

 به گزارش ایسنا، مجید ناصری سرمربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری و داور  بین‌المللی ایران عضو کمیته فنی فدراسیون بود اما تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد.

ناصری در متن استعفای خود نوشته است: با سپاس فراوان  از اینکه اینجانب را شایسته حضور در ترکیب کمیته فنی آن فدراسیون دانسته ‌اید. از آنجایی که پس از گذشت زمانی قابل توجه، ناکارآمدی این کمیته بر بنده آشکار گردیده و حتی مصوبات بنیادی جلسات نخست هم به فراموشی سپرده شده است، بر خود لازم می‌بینم که با کمال احترام از ادامه فعالیت در این کمیته تشریفاتی، کناره‌گیری کنم.

ناصری در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: از سال ۱۳۸۵ بطور متناوب عضو کمیته فنی بوده‌ام و آخرین ابلاغ را در فدراسیون کنونی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با آخرین جلسه کمیته فنی که برگزار شد، دریافت کردم.

او در پاسخ به این پرسش که از اردیبهشت به بعد جلسه کمیته فنی برگزار نشده است؟ گفت: متاسفانه خیر.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.