سرویس مدرسه این دانش آموزان رایگان است

پارس نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:27
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از خدمات رایگان۵ هزار دانش آموز از ۵۰ مدرسه استثنایی در زمینه سرویس خبر داد.

به گزارش پارس نیوز ،‌شادی مالکی در آیین بهره برداری از ناوگان سرویس مدارس استثنایی گفت: شهرداری تهران با حمایت شورای شهر، در حوزه خدمات رسانی به مدارس، برنامه های گسترده ای دارد. سرویس مدارس از جمله این موارد است که زیر نظر وزارت کشور انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه ساماندهی سرویس مدارس شروع شده است افزود: در این زمینه شرکت ها ثبت نام و روند تایید صلاحیت شرکت ها و رانندگان طی شد.
مالکی درزمینه سرویس مدارس استثنایی گفت: سال گذشته دانش آموزان نیمی از مدارس نیازمند حمایت ویژه، توسط خودرو سرویس توانستند از خدمات رایگان بهره مند شوند و امسال خوشبختانه با برنامه ریزی صورت رفته نه تنها به تعداد مدارس افزوده شد، بلکه خدمات رسانی از نخستین روز سال تحصیلی آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار دانش آموز از ۵۰ مدرسه استثنایی توسط هزار خودرو از سرویس رایگان بهره مند خواهند شد گفت: یکی از دغدغه های خانواده های دارای دانش آموز دارای معلولیت، نابینا، اوتیسم و سندروم داون و... تردد فرزندشان است که با همراهی شهرداری امسال این دغدغه کاهش می یابد. امیدواریم بتوانیم در زمینه کیفی هم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

او درباره سرویس مدارس عادی هم گفت: امسال را راه اندازی سامانه سپند، یک چهارم دانش آموزان در این سامانه ثبت نام و از خدمات شهرداری بهره مند شده اند.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.