پایان لذت فوتبال؛ حذف برنامه محبوب از آنتن شبکه ورزش

خبرآنلاین دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:46
یک ماه است لیگ‌های فوتبال در اروپا شروع شده اما برخلاف سال‌های پیش دیگر خبری از برنامه «لذت فوتبال» شبکه ورزش برای پوشش این بازی‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدا گمان می‌شد به دلیل شلوغی کنداکتور شبکه ورزش در ایام المپیک و پارالمپیک این برنامه روی آنتن نمی‌رود اما با پایان گرفتن مسابقات در پاریس، بازهم خبری از پخش این برنامه نیست.
لذت فوتبال که از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد همواره بازی‌های مهم فوتبال اروپا را با پخش حواشی قبل و بعد از مسابقه روی آنتن می‌برد و با بخش‌های تحلیلی‌اش به آنالیز مسابقات می‌پرداخت.
با این حال امسال و علی‌رغم گذشت یک ماه از شروع مسابقات و حتی آغاز مسابقات لیگ قهرمانان و پخش بازی‌های حساسی همچون آرسنال و منچسترسیتی در روز گذشته از طریق شبکه ورزش، خبری از برنامه و مجری آن برای صحبت در مورد مسابقات نبود و بازی‌ها بدون هیچ برنامه مشخصی روی آنتن رفت.
بد نیست بدانید لذت فوتبال با اجرای رسول مجیدی در سال‌های گذشته همواره در نظرسنجی‌هایی که خود سازمان صدا وسیما منتشر می‌کرد، جز ۱۰ برنامه پربیننده و محبوب تلویزیون بود که حالا ظاهرا به پایان فعالیتش رسیده و بدون هیچ سر و صدایی تعطیل شده است!

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.