علی‌اف: برخی کشورهای غربی می‌خواهند ارمنستان را در مقابل ما قرار دهند

خبرآنلاین دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:19
رئیس جمهور آذربایجان در جریان سخنرانی در نخستین جلسه مجلس ملی این کشور گفت: «ما مرز خود را تقویت می‌کنیم چون هرگونه اقدام تحریک آمیز از سوی ارمنستان در هر زمانی ممکن است رخ دهد.»

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان همچنین گفت: «طرف ارمنستانی دارد به شدت مسلح می‌شود. همچنین رزمایش‌هایی را با کشورهای خارجی و قدرت‌های بزرگ انجام می‌دهد. کشورهای غربی سلاح و مهمات به ارمنستان ارسال می‌کنند.»

به نقل از پایگاه خبری azernews، رئیس جمهور آذربایجان در ادامه صحبت‌هایش افزود: «به عبارت دیگر برنامه برخی از کشورهای غربی برای قرار دادن ارمنستان مقابل ما مشخص و آشکار است.»

وی خاطرنشان کرد: «البته که آنها علاقه‌ای به مردم ارمنستان ندارند. مردم ارمنستان فقط بازیچه دست این قدرت‌های غربی هستند و اینکه باکو را تحت فشار مستمر قرار دهند و از قلمروی ارمنستان برای ایجاد تهدید علیه جمهوری آذربایجان و سایر همسایگان ارمنستان استفاده کرده و منافع خود را تضمین کنند.»

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.