ربیعی دیوانه فوتبال است؛/ از دربی تا دربی با کاپیتان کامیابی‌نیا

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:59
کمال کامیابی‌نیا بعد از گلزنی در دربی اصفهان در خصوص تفاوت‌های این بازی با شهرآورد تهران صحبت کرد‌.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن بعد از کسالتی که داشت حضورش مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود و بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم به میدان رفت و توانست گل تساوی تیمش را بزند و روند بردهای متوالی سپاهان در لیگ را پایان دهد.

کمال حالا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در مورد وضعیت خود و تیمش صحبت کرد و به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه دربی تهران ابراز امیدواری کرد بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم.

کامیابی نیا درباره دربی اصفهان گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. هر دو تیم موقعیت داشتند. از آن طرف بازی جوری پیش رفت که ممکن بود امتیاز از دست بدهیم. خدا را شکر توانستیم مساوی کنیم. بالاخره جلوی تیم سپاهان پرمهره امتیاز خوبی است.

او درباره شانس برد تیمش در مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است و  ۴ برد در ۴ هفته کسب کرده گفت: بازی طوری بود که تمام تیم تمرکز بالایی داشتند. خب ما در هفته‌های گذشته توانسته بودیم جلوی تراکتور و پرسپولیس امتیاز خیلی خوبی بگیریم و فکر می‌کنم که امسال ذوب آهن شخصیتش شکل می‌گیرد. در این چند سال نتایج خیلی خوبی در جدول رده بندی نمی‌گرفت، ولی پارسال پنجم شد و امسال هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شالله بتوانیم رتبه خیلی خوبی کسب کنیم. خب به هر حال بودجه ما محدود است و نسبت به بودجه‌ای که داریم بازیکنان به نظرم فوق‌العاده کار می‌کنند. باید این روند را ادامه بدهیم بیشتر تلاش و تمرین کنیم و بتوانیم جایگاه ذوب آهن را که در چند سال گذشته کمی پایین آمده بود را بالا بیاوریم.

2085258

او درباره تفاوت دربی تهران و اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود به هر حال من در تهران هم بازی کردم ولی اینجا به لحاظ رسانه یک ذره فشار کمتری روی بازیکنان است و بازیکنان می‌توانند بازی خودشان را به نمایش بگذارند و بازی جذابی همیشه در می‌آید. ولی خب تهران فرق میکند، رسانه‌ها فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورند و هواداران دوست دارند که تیم‌شان نتیجه بگیرد و حساسیت بالا می‌رود و این عامل استرس برای بازیکنان می‌شود و نمی‌توانند بازی خودشان را به نمایش بگذارند. ولی امیدوارم که هیجان بازی‌های دربی مثل هیجان بازی سپاهان و ذوب آهن باشد.

او درباره حضورش در این بازی با توجه به کسالتش و گلی که به ثمر رساند گفت:  هفته خوبی را پشت سر نگذاشته بودم و کسالت داشتم، خدا رو شکر توانستم با شرایط بدنی سخت خودم را به تیم برسانم و کمک کنم.

او درباره وضعیت تیمش گفت: ما یک تیم بی‌حاشیه هستیم از مدیریت، بازیکنان، کادر فنی همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. این بی‌حاشیه بودن خیلی کمک‌مان کرده. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج دلخواه خودمان را بگیریم. بازی با سپاهان تمام شد و تمام تمرکزمان بازی با فولاد است.

کامیابی نیا درباره محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی دیوانه وار عاشق فوتبال است و عاشق اینکه برنامه‌هایی که در ذهنش هست را در زمین اجرا کند. مربی‌ای هست که با شرایط خاص خودش کارش را انجام میدهد و فکر می‌کنم همچین مربی‌ای در فوتبال ایران نیاز است.

کاپیتان سابق پرسپولیس به عنوان یکی از باسابقه‌ترین‌ها در دربی تهران درباره این بازی گفت: الان من بازیکن ذوب آهن هستم و نمی‌توانم نظر بدهم ولی امیدوارم طوری باشد که همه هواداران لذت ببرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.