ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی در این تاریخ عرضه می شود | انتظارها به پایان رسید

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 16:26
بر اساس اطلاعیه رسمی شیائومی، گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ پرو در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) با طراحی مقاوم و دوام بالا به بازار عرضه خواهند شد.

در تاریخ مشخص شده، این شرکت قصد دارد دو گوشی جدید به نام‌های ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس با طراحی‌های نسبتاً جدید را عرضه کند. مدل پرو و پلاس از خانواده ردمی نوت ۱۴ دارای طراحی جزیره دوربین رنگی و پنل پشتی از جنس شیشه خواهند بود. همچنین، هر دو این گوشی‌ها دارای گواهی IP۶۸ و IP۶۹K می‌باشند که باعث می‌شود در مقابل آب، گرد و غبار، و دماهای بسیار بالا مقاوم باشند.

علاوه‌بر این، صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو تائید کرده که نمایشگر سری ردمی نوت ۱۴ پرو به پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است. سه روز تا عرضه این سری باقی مانده و برند ردمی زمان کافی دارد تا ویژگی‌های بیشتری از گوشی‌های آینده خود را به نمایش بگذارد؛ انتظار می‌رود تا آن زمان جزئیاتی درباره تراشه، سیستم دوربین و ظرفیت باتری سری ردمی نوت ۱۴ پرو اعلام شود.

گوشی-ردمی

کدخبر: 335453

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.