مارسکا: اجازه نداریم این حریف را دست کم بگیریم

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 16:35
انزو مارسکا، سرمربی چلسی، می‌گوید تیمش به هیچ وجه بازی با بارو را دست کم نمی‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه فردا به مصاف تیم بارو خواهد رفت. آبی‌های لندنی تحت هدایت انزو مارسکا طی 5 بازی لیگ برتر به 10‌ امتیاز دست پیدا کرده و در رده پنجم قرار دارند.

انزو مارسکا درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت:"مالو گوستو برای بازی فردا در دسترس است. رومئو لاویا آماده نیست. امیدوارم او برای بازی برایتون در دسترس باشد."

بازیکنان نیمکت نشین؟
چنین بازی‌هایی فرصتی است که به نیمکت نشین هم چند دقیقه فرصت بدهم. این همان روشی است که ما در لیگ کنفرانس انجام داده‌ایم. امیدوارم این اتفاق خوبی برای آن‌ها باشد تا کمی خودشان را نشان دهند.

بازی با بارو؟
بازی مهمی است چون یک رقابت مهم در یک تورنمنت رسمی داریم. ما به سبک همیشگی که تلاش می‌کنیم به بهترین شکل برای پیروزی آماده شویم، برای این بازی هم آماده می‌شویم. بله، مطمئنا دوست دارم قهرمان جام اتحادیه شوم.

2085270

وضعیت تیم؟
ما سعی می‌کنیم روی چیزهایی تمرکز کنیم که می‌توانیم بهتر انجام دهیم و کنترل کنیم. زمین جایی است که می‌توانیم تمرکز داشته باشیم. بارها گفتم، این تنها چیزی است که باید به آن توجه کنیم، اینکه چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم. اکنون هم در حال پیشرفت هستیم و حس بسیار خوبی به من دست می‌دهد.

از حریفتان می‌ترسید؟
بازی خطرناکی است چون فوتبال پر از این بازی‌های به ظاهر آسان است. در این لحظه، این بدترین بازی برای ماست. باید حریف و این بازی را جدی بگیریم. نمی‌توانیم به خودمان اجازه بدهیم که حذف شویم و آن‌ها را دست کم بگیریم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.