القسام 2 تانک مرکاوا را منهدم کرد

اقتصادنیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 17:00
اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در کمینی در نوار غزه تجهیزات و ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» را منهدم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های عزالدین القسام امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مجاهدان این گردان کاروان تجهیزات و ادوات نظامی رژیم صهیونیستی و نظامیان صهیونیست را در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

در این کمین، ۳ بولدوزر نظامی از نوع «D۹» و ۲ دستگاه تانک مرکاوا منهدم شدند.

اعضای گردان های القسام تجهیزات و ادوات نظامی صهیونیست ها را همچنین با راکت «الیاسین ۱۰۵» و خمپاره هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، گردان های شهید ابوعلی مصطفی از هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در شمال استان مرکزی نوار غزه خبر داد.

پس از گذشت نزدیک به یکسال از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.