بحث لفظی در قرعه‌کشی لیگ بسکتبال/ تهدید کاله به کناره‌گیری از لیگ

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 02 مهر 1403 - 17:08
در جریان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، دبیر سازمان لیگ از صحبت‌های رییس هیات مازندران انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، پس از انجام قرعه‌کشی بازی‌های ۱۱ هفته نیم فصل اول مسابقات، رئیس هیأت بسکتبال استان مازندران اعلام کرد که امروز صبح باشگاه کاله اعلام کرده که اگر سالنی در مازندران به این تیم اختصاص داده نشود، از حضور در لیگ کناره‌گیری می‌کند.

امیرحسین واحدپور دبیر سازمان لیگ نیز پس از این صحبت‌های رئیس هیات استان مازندران گفت: برخی صحبت‌ها قلب ما را به درد می‌آورد و باعث ناراحتی است. اینکه به کاله سالن نمی‌دهند مقصر فدراسیون و سازمان لیگ است که الان این مسئله را مطرح می‌کنید؟ چرا زودتر اقدام به حل این مشکل نمی‌کنید؟

صحبت‌های واحدپور واکنش رضا نوری، مربی تیم کاله را هم به همراه داشت که البته با واکنش واحدپور نیز همراه شد.

دبیر سازمان لیگ ادامه داد: بازیکنانی که با شما قرارداد بسته‌اند چه گناهی دارند که الان و در این زمان ضربه بخورند. من نگران بازیکنانی هستم که می‌توانستند با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند و شما با آن‌ها قرارداد بستید. برخی مشکلات را ما باید بگوییم تا حل شود.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی غرب آسیا مشخص نیست و تا امروز ۱۰ بار نامه زده‌ایم اما تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند. هر کس می‌تواند با این شرایط برنامه‌ریزی کند ما از او کمک می‌گیریم. تلاش می‌کنیم با همفکری و تلاش این معضلات را برطرف کنیم. 

میثم علیپور رئیس سازمان لیگ نیز با ورود به این مسئله قصد داشت این موضوع را پایان دهد که گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را نمی‌گذاریم که بار دیگر باشگاه‌ها را به چالش بکشد. اداره کل مازندران به جای اینکه موضوعات را حل کند، در حال سنگ اندازی است و من قول می‌دهم این موضوع را پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مدیری که معلوم نیست فردا باشد یا نه باشگاه‌های ما را اذیت کند.

طبق صحبت‌های علیپور، قرار شد این مسئله در جلسه‌ای که به میزبانی سازمان لیگ برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.