واکنش تند رئیس کمیسیون اقتصادی به تعطیلی پنجشنبه ها/ اگر شنبه تعطیل شود...+ فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 17:22
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: من با تعطیلی پنجشنبه ها مخالف هستم، اگر شنبه ها خلاف شرع است پس موضوع را رها کنیم،‌سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند.

به گزارش اقتصادنیوز،  شمس‌الدین حسینی، در نشست فعالان اقتصادی استان فارس با اعضای این کمیسیون، ضمن مخالفت با مصوبه تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: به تبعات اقتصادی این موضوع و اثر آن بر رشد اقتصادی و بیکاری، توجه نشد.

او با اشاره به مخالفت خود با تعطیلی روزهای پنجشنبه بیان کرد: من با تعطیلی پنجشنبه ها مخالف هستم، اگر شنبه ها خلاف شرع است پس موضوع را رها کنیم،‌سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند. مسئله به بیراهه رفته است و کمیسیون اصلی به جای کمیسیون اقتصادی به اجتماعی اختصاص پیدا کرده است.

حسینی در واکنش به آمار محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی درباره رشد اقتصادی، گفت: رئیس کل بانک مرکزی گزارش رسمی می دهد که رشد اقتصادی امسال از سال گذشته پایین تر است و یکی از دلایل اصلی آن قطع برق است،‌ این یعنی چه؟ یعنی درآمد کمتر و سفره کوچک تر.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.