ادعای منابع نزدیک به استقلال؛ ستاره خارجی آبی‌ها دربی را از دست داد

خبرورزشی دوشنبه 02 مهر 1403 - 17:29
شنیده می شود گائل کاکوتا بازیکن خارجی استقلال، به دربی مهم تهران نمی رسد.

به گزارش خبرورزشی، گائل کاکوتا هافبک سرشناس استقلال در یک انتقال جنجالی راهی این تیم شد و یکی از خریدهای گرانقیمت استقلال به حساب می آید. انتقال کاکوتا از این جهت جنجالی بود که تست های پزشکی این بازیکن به مشکل خورده بود. این بازیکن سابقه حضور در تیم های مطرحی را هم داشته در حالی برای استقلالی شدن با مدیران این تیم به توافق رسید که با توجه به رسانه ای شدن ماجرای مصدومیت کهنه کاکوتا، مدیران استقلال عقد قرارداد را منوط بر موفقیت آمیز بودن تست های پزشکی این بازیکن قرار دادند.

با این حال این بازیکن در ترکیه تست های پزشکی را انجام داد ولی مورد تایید ایفمارک قرار نگرفت. کاکوتا بعد از این اتفاق عازم پاریس و قرار شد در مرکز پزشکی تیم ملی فرانسه دوباره تست پزشکی بدهد و پاسخ آن را به ایفمارک ایران ارسال کند که تست پزشکی دوم مورد تایید قرار گرفت و این بازیکن با استقلال قرارداد بست.

این د رحالی بود که خبرورزشی همان موقع با استناد به گزارش های رسانه های انگلیسی پرده از مصدومیت کهنه کاکوتا برداشت و به مدیران استقلال برای جذب این بازیکن هشدار داد. کاکوتا بعد از انجام چند بازی نه چندان خوب در دو دیدار اخیر تیمش به دلیل مصدومیت غایب بوده و شانس بسیار کمی هم برای حضور در دربی دارد.

گائل کاکوتا که سابقه مصدومیت های مختلفی را دارد، از ناحیه زانو مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی می تواند برای استقلال به میدان برود.  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.