ریزش شدید قیمت 3 محصول خانواده پسند مدیران خودرو | در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!

نامه نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 17:50
سه محصول مدیران خودرو با افت قیمتی که در روزهای اخیر پیدا کرده‌اند، حالا در بازار ارزان‌تر از کارخانه معامله می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی ، در حالی که بسیاری از خودروها در بازار قیمت بالاتری از کارخانه دارند، اما شرکت مدیران خودرو با عرضه مدیریت‌شده محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان، توانسته کنترل بازار را در دست گیرد و نرخ سه محصول عرضه‌شده خود در بازار را پایین‌تر از کارخانه بکشاند. 

ریزش شدید قیمت 3 محصول خانواده پسند مدیران خودرو | در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!ریزش شدید قیمت 3 محصول خانواده پسند مدیران خودرو | در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!

نگاهی به بازار امروز خودرو از افت 15 میلیون تومانی X55 پرو حکایت دارد. پس از این ریزش، حالا شاسی بلند مدیران خودرو در بازار به ارزش یک میلیارد و 425 میلیون تومان معامله می‌شود. این محصول در کارخانه یک میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.