رسمی: یک قهرمانی جهان دیگر برای والیبال ایران

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 18:16
نماینده ایران با شکست هند در دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله ‌نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان روز دوشنبه، دوم مهرماه با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

تیم والیبال نظامیان ایران که با هدایت عیسی سنگدوینی در این رقابت‌ها شرکت کرده است در این مرحله به مصاف هند رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا به چهارمین برد متوالی خود دست یابد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

ابراهیم بزمونه، امیررضا سرلک، شایان شاهسوند، حسین حاجی کلاته، آرمان رحمانی و امیرحسین فرهادی ترکیب شروع‌کننده این دیدار بودند و امیر غفور، کاپیتان این تیم، از نیمه ست دوم در ترکیب اصلی بازیکنان قرار گرفت.

نماینده ایران در ست نخست نتیجه را 22 بر 25 به حریف واگذار کرد، اما در ادامه با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 21 نماینده هند را شکست داد تا در رتبه نخست این رقابت‌ها قرار گیرد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی موفق به کسب دو پیروزی برابر هند و سری‌لانکا شده بود و در مرحله نیمه نهایی آذربایجان را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود.

امیر غفور (کاپیتان)، امیررضا سرلک، رحمان تقی‌زاده، حسین ولایی، آرمان رحمانی، شایان شاهسوند، سلیم چپرلی، امیرحسن فرهادی، مهدی رضایی، ابراهیم بزمونه، فربد حق‌شناس و حسین حاجی کلاته بازیکنان تیم ایران در این مسابقات بودند.

علی تیموری به‌عنوان سرپرست، شهرام محمودی، امید عقیلی، سلمان امینیان و صابر رهنورد نیز مربیان تیم والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند که عیسی سنگدوینی را همراهی کردند.

در دیدار رده‌بندی تیم ازبکستان سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 13 و 25 بر 18 آذربایجان را شکست داد و با قرار گرفتن در رتبه سوم، مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.