خریداران این ارز دیجیتال به خاک سیاه نشستند

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 19:01
طبق اطلاعات منتشر شده، بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار امروز به سمت افزایش قیمت حرکت کرده‌اند و وضعیت بازار به رنگ سبز درآمده است. ارزش کل بازار رمزارزها امروز به ۲.۲۳ تریلیون دلار رسیده و بیت کوین، به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، ۵۶.۴۷ درصد از این ارزش را به خود اختصاص داده است.

بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمتی ۱.۰۵ درصدی مواجه شده و روندی صعودی را تجربه می‌کند. در زمان انتشار این خبر، این ارز دیجیتال پیشرو در بازار در حدود ۶۳ هزار دلار معامله می‌شود.

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۱.۰۵ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. ارز دیجیتال برتر بازار، در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۳ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۲.۶۲ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۲.۶۵۵ دلار معامله می‌شود.

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال بیت تنسور (TAO)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Bittensor امروز با رشد قیمتی ۲۴.۶۳ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار گرفت. پس از Bittensor، نام رمزارزهای سویی (SUI) با ۱۲.۶۷ درصد افزایش قیمت و امیوتیبل ایکس (IMX) با ۱۰.۹۷ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال پندل (PENDLE) با ۷.۳۸ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌ ارز ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از PENDLE نیز، ارز دیجیتال ستس (۱۰۰۰SATS) با ۲.۷۰ درصد افت و ارز سلستیا (TIA) با ۲.۰۵ درصد کاهش قیمت در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

 

کدخبر: 335482

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.