آغاز پرورش اندام قهرمانی جهان در ایران

صدا و سیما دوشنبه 02 مهر 1403 - 19:47

آغاز پرورش اندام قهرمانی جهان در ایران

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از ورود تیم‌های خارجی شرکت کننده به جزیره کیش، از امروز رسما رویداد بزرگ هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی جهان با برگزاری مراسم وزن کشی و پذیرش تیم‌های شرکت کننده به میزبانی ایران آغاز شد.

با اعلام فدراسیون جهانی IFBB در این دوره از مسابقات نمایندگان ۷۰ کشور از ۵ قاره جهان حضور دارند و از فردا به مدت سه روز در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج به رقابت می‌پردازند.

صبح امروز نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی برگزار شد و عصر امروز نیز کنگره جهانی با حضور نمایندگان کشور‌های شرکت کننده در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه مسابقات فردا (سه شنبه) ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج به ترتیب در سالن‌های تالار شهر و المپیک کیش آغاز می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.