سفر عجیب دورتموندی‌ها: بازگشت با تاکسی!

ورزش سه دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:19
بازیکنان دورتموند پس از شکست مقابل اشتوتگارت با سختی به خانه بازگشتند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین 5-1 روز یکشنبه مقابل اشتوتگارت، برای دورتموند سخت بود که با یک ناکامی دیگر کنار بیاید. در راه بازگشت به دورتموند، مشکل عجیبی برای شاگردان نوری شاهین به وجود آمد.

شاگردان شاهین می‌خواستند ساعت 20:30 سفر برگشت خود به دورتموند را با هواپیمای چارتر شخصی آغاز کنند. با این حال، این هواپیما یک ساعت دیرتر از زمان برنامه ریزی شده از اشتوتگارت به پرواز درآمد که باعث ایجاد مشکل لجستیکی برای دورتموند شد.

گفته می‌شود کاروان دورتموند آخرین زمان ممکن برای فرود در فرودگاه دورتموند (ساعت 10 شب) را با 5 دقیقه تاخیر از دست داده و به همین دلیل در پادربورن فرود آمدند.

با این حال، از آنجایی که اتوبوس تیم در فرودگاه دورتموند پارک شده بود، بازیکنان این تیم مجبور شدند تاکسی‌های متعددی را برای طی کردن 81 کیلومتر باقی مانده سوار شوند.

2085365

سفر تلخ دورتموندی‌ها به جنوب آلمان نزدیک به نیمه شب به پایان رسید اما بازیکنان نتوانستند استراحتی طولانی داشته باشند چون اولین جلسه تمرینی برای بازی روز جمعه مقابل بوخوم از ساعت 11 صبح آغاز شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.