خودکشی غم انگیز دختر جوان در اتوبان امام علی | علت خودکشی چه بود ؟ + تصویر دلخراش

گسترش نیوز دوشنبه 02 مهر 1403 - 21:03
دخترجوانی در اتوبان امام علی به سمت جنوب با پریدن از بالای پل به زندگی خود پایان داد.

 ساعت 23:30 دقیقه پنجشنبه هفته گذشته 29 شهریور ماه سال جاری  کشف جسد  دختر جوانی در اتوبان امام علی (ع) به سمت جنوب به ماموران پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، بلافاصله تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس گودرزی از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر از بالای پل خود را به پایین پرتاب کرده و در بازرسی بدنی از دختر جوان ، کارت شناسایی اش را به دست آوردند و در ادامه ماموران با این سرنخ  به خانواده دختر جوان رسیدند.

جسد

تیم پلیسی در تحقیق از خانواده دختر جوان پی بردند که دختر جوان روز حادثه با پدرش درگیر شده و تهدید کرده که خودکشی می کند اما کسی حرف های دختر جوان را جدی نمی گیرد تا اینکه ماجرای خودکشی از طریق پلیس به خانواده دختر جوان گزارش شد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده جسد مقتوله با دستور بازپرس جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و ابعاد دیگر این پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

اقدام به خودکشی یک تصمیم آنی و لحظه ای ،  تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله اعتیاد ، فقر و مسائل عاطفی اتفاق می افتد . توصیه میشود به محض خطور این فکر در ذهن با مشاوران تخصصی رواشناسی مشورت کنید.

 بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی (WHO)، هر سال در سراسر جهان تعداد زیادی از مردم اقدام به خودکشی (Suicide) می‌کنند که ۷۰۳ هزار نفر آن‌ها جان خود را از دست می‌دهند. هر خودکشی یک تراژدی است که خانواده‌ها، جوامع و کل کشورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اثر طولانی‌مدت روی افراد به‌جا می‌گذارد.

در سال ۲۰۱۹، خودکشی چهارمین عامل مرگ و میر جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله بوده است. مقایسه آمار خودکشی در جهان نشان می‌دهد که این پدیده فقط در کشورهای پردرآمد اتفاق نمی‌افتد؛ بلکه در سراسر جهان رخ می‌دهد. در حقیقت، در سال ۲۰۱۹، بیش از ۷۷ درصد موارد آن در کشورهایی اتفاق افتاده است که درآمد کم و متوسط دارند.

 

کدخبر: 335490

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.